דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח סקי 

מאת    [ 07/01/2012 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 3820 פעמים ]

אנחנו הישראלים אוהבים לצאת לחופשת סקי הכול כלול, אבל ממש הכול אפילו את ה ביטוח סקי רבים רוכשים עם החופשה. בעצם אולי זה לא כל כך מפתיע, סה'כ חופשות הכל כולל אהובות על הישראלים ויש בזה משהו נחמד שאנחנו לא צריכים לתכנן כלום הכול נסגר מראש רק צריך לבוא וליהנות. אמנם חופשת סקי הכול כלול זה כיף, אבל כמו שחשוב לדעת מראש לאיזה אתר סקי אתם נוסעים והאם הוא מתאים לרמת הגלישה שלכם, האם חיי הלילה והפעילות אפרה סקי מתאימה לכם, חושב במיוחד ואולי אפילו קריטי לדעת שביטוח לסקי שרכשתם הוא אכן מתאים לחופשת הסקי שלכם ולצרכים שלכם.

ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לחו'ל, המיועד לחופשת הסקי או כמו שרבים מכנים אותו ביטוח סקי, אצל מגוון רחב של משווקים, החל בקופות החולים שאנחנו מבוטחים בהם (פולסות כללית חול הכוללת הרחבה לסקי, ביטוח נסיעות מכבי ועוד), סוכני הנסיעות שמנסים לדחוף לנו את ביטוח הנסיעות לחו'ל, ביטוח הסקי, כחלק מחבילת החופשה ככה ש'לא נרגיש את המחיר', חברות כרטיסי האשראי (ישראכרט, ויזה כאל ואומי קארד) וכמובן חברות הביטוח וסוכני הביטוח שעדיין מתעסקים בביטוח נסיעות לחו'ל (סוכנים אינטרנטים ולא אינטרנטים).

לפני שאנחנו מתפתים לרכוש את ביטוח הנסיעות לחול אצל אחד מהמשווקים שמפתים אותנו בכל מיני רעיונות שיווקים, מומלץ לעצור ולהבין האם ביטוח הנסיעות שמוצע לנו הוא אכן הביטוח שאנחנו צריכים או לא? כאשר מדובר בביטוח סקי החשיבות של בדיקת פוליסת הביטוח היא רבה יותר.

פציעות סקי הינם דבר שכיח ואף אחד לא רוצה ברגע האמת לגלות שהוא לא מכוסה. עלויות הטיפול הרפואי באתרי הסקי מרקיעות שחקים, לשם הדוגמה רק ביקור קצת אצל רופא הכולל צילום יכול בקלות לעלות 400-500 אירו חצי כמעט חצי מעלות חופשת הסקי, בעוד ביטוח סקי איכותי לא יעלה לנו יותר מכמה דולרים בודדים לכל יום של גלישה. אם מדובר בפציעה רצינית יותר אנחנו כבר מדברים על עלויות טיפול שלא בטוח שבכלל נוכל לממן ללא חברת הביטוח. מעבר לעלויות הטיפול הרפואי, רבים מאיתנו יוצאים לחופשת הסקי עם ציוד יקר ערך, בין אם מדובר בציוד הסקי והסנובורד, ביגוד הסקי שהוא יקר ביותר וכן הסמרטפון או הלפ טופ שרבים לוקחים איתם, הציוד הזה יקר וחשוב שגם הוא יהיה מבוטח במסגרת פוליסת ביטוח הנסיעות שלכם.

טיפים חשובים לביטוח הסקי

כאשר אנו רוכשים ביטוח סקי חשוב מאד שהפוליסה תכלול גם כיסוי של איתור וחילוץ. אם תצטרכו אשפוז ממושך אתם ממש לא רוצים שזה יהיה בחו'ל הרחק מהבית ולכן חשוב שפוליסת הביטוח תכלול כיסוי אשר יטיס אותכם להמשך הטיפול בארץ.

טיפ נוסף אם אתם רוצים לחסוך מעט כסף על ביטוח הסקי, תזכרו שכאשר אתם נוסעים לחופשת סקי, רוסינו נוסעים מיום שבת עד יום שבת או מראשון עד ראשון כאשר היום הראשון והיום האחרון של הנסיעה הם לא כוללים גלישה אלא בעיקר העברות אל האתר וממנו וסידוקים ולכן אתם יכולים לבקש שפוליסת ביטוח הנסיעות תכלול ביטוח סקי אך ורק בימי הגלישה ולא בימים שאתם לא גולשים. 

<p se="text-align: right;"><span>אתר&nbsp;</span><span><a href="http://www.insurance-world.co.il/"><span dir="LTR">www.insurance-world.co.il</span></a>&nbsp;<span lang="HE">מציג מידע הנוגע לביטוח חו"ל של קופות החולים (כללית חו"ל, מכבי חו"ל), של חברות כרטיסי האשראי הגדולות (ביטוח נסיעות ישראכרט, ביטוח נסיעות ויזה) ושל חברות הביטוח הגדולות (ביטוח נסיעות הראל, ביטוח נסיעות מגדל, ביטוח נסיעות הפניקס, ביטוח נסיעות כלל).</span></span></p>



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב